LoVe . HapPiNeSs . FRiEnDshiP

LoVe . HapPiNeSs . FRiEnDshiP

Saturday 12 January 2013

ExAm..!!


Alhamdulillah....syukur kpd Allah s.w.t kerana telah memberi nafas untuk saya menjawap exam yg baru je akhir semalam utk sem ini..tawakal je pasni, mtk2 result bgs..amin..doakan ye..:)



time exam..mcm ni la yang aku rse..tdo xlena, makan mmg kenyang la sbb melantak jer keje sbb stress!! argghh...mnd aku basah sbb aku siram ng air..kena badan kompom2 basah..yg xbasah aku xtau la siram tang mana la..ihihihiih..tido je aku rse xlena mse exam..mintak2 result ok..amin..:)
Aku xsabar sgt2 nk balik kpg nih..!! 3 hari lagi..yeyeyyee..1 sem aku xbalik..kdg2 jelez gak tgk kwn2 balik stiap mggu, midsem, tp aku tau aku anak perantau..kena kuat..aku xkisah sgt psl tu sbb dh mindset awl..hihihihihi..:)

Ni la muka aku time jwp exam..mkin2 exam akaun hr tu..arrgghhh!! lps siap je, aku trus jumpe lectr aku tu yg dok kt dpn, aku ckp kt lectr aku soalan ssh sgt..hihiihihih..mtk2 la level mrkh trun sem ni..amin...
sem dpn dh naik sem..kejap je rase hdup sbg pelajar kt U ni..alhmdulillah dpt kwn2 yg ok n ok sgt..byk benda yg dpt mematangkn aku dr segi mental & fizikal..aku bangga dpt kwn mcm korang..:)
nggeeee...............:)


No comments:

Post a Comment